torsdag 16 februari 2012

Vill du ha en "bomma" mamma?

Hej!

Blev så glad idag när jag såg att jag hamnade på plats #2 i veckans val med min LO som jag skickade in till Veckans Skiss :)

Det är så otroligt kul att skapa efter skisser och vara med i tävlingar....

Har anmält mig till Scrapgalens Cyber Crop som börjar den 17/2.... barnen åker till sim farmor och farfar i helgen så jag håller tummarna för att jag får en massa pysseltid heeeela helgen!

Här är en LO på Elias som var så himla förtjust i att plocka blommor i somras :)








Det speglade sig på bilderna ser jag nu, men det är så svårt att ta kort i det här ljuset....

Ha det fint!

Kram Mia

4 kommentarer:

Karin sa...

Hej Mia och tack för din fina kommentar hos mig! Jag blir så glad när besökare på bloggen lämnar spår och feedback. Nu hittade ju jag till dig och tycker du är helt grym, blev följare jag med :)
Gillar verkligen asken med kokosbollar och kupan på locket. och dina kort o LO:s - jättefina!
På återseende, kram Karin.

TinaLinn sa...

Grattis! Jag tyckte du skulle ha blivit nr 1, din LO var otroligt vacker. Kram.

Susy sa...

Helt makalöst fint!

KRAM SUSY

Carina sa...

Jättefin. Kram