söndag 19 februari 2012

Bidrag till Veckans Skiss #7

Hej!

Hoppas allt är bra så här på söndagsmorgonen :)
Barnen är hos farmor den här helgen så jag har bokstavligen suttit i mitt pysselrum HELA tiden :)
Hade helt enkelt ett scrapmaraton.... Det är så himla många roliga tävlingar som pågår just nu så jag har skapat en massa bidrag.

Här är mitt bidrag till Veckans Skiss;








Blommorna har jag gjort själv genom att spraya doillies med rosa chalkboard från Tattered Angels. Sedan har jag snurrat till lite cheesecloth som jag sprayade med glimmermist och limmade på. Sist en söt liten knapp :)

Ha en fortsatt härlig söndag!

Kram Mia

9 kommentarer:

Labbo sa...

Jättefin tolkning!

Carina sa...

Väldigt snyggt. Kram

Susy sa...

Underbart vackert!
Scrapmaraton, så himla härligt!

KRAM SUSY

EmmaB sa...

Oj vilken vacker!! Underbar tolkning av skissen :)
ktam

Sofia sa...

Åh, vad fin!!!

Karin sa...

Hej Mia,
vilken härlig och söt LO. Låter underbart med så mycket pysseltid. Jag har också haft hela helgen för mig själv men varit tokförkyld så den där riktiga pysselenergin har inte infunnit sig.
Nu är det ny vecka o nya tag!
Kram Karin

Anette sa...

Så ljuvligt fint!

jennie sa...

Å ad härligt med pysselmara! Vad kul att se att skissen inspirerade, fina hemmagjorde blommor. /J*

Caroline sa...

Oj vilken fin sida! Helt underbar!