lördag 30 juli 2011

Triss i kort :)

Hej!

Vilken varm dag vi har haft här på Flatön idag! Det har varit så varmt så det har nästa inte gått och vara i solen. Barnen har badat från morgon till kväll i poolen - härligt! Kan ni fatta att det snart är augusti? Sommaren springer förbi oss! Jag har gjort tre kort idag inne i skuggan (även om det var lika varmt där).

Det första kortet är med supersöta fiske - Tilda :)



Det andra kortet är ett kort med Magnoliamuffinsar :) Smaskigt värre!




Det tredje kortet är gjort med ett motiv jag färglade på kursen med Rimna.





Kram Mia

10 kommentarer:

Susy sa...

Otroligt fina kort alla tre, Mia!
Some Odd Girl är ju bara för söt!

Jaa, idag har det varit kanon varmt här med (idag med)....
Badade länge mitt på dagen!
Det var så himla skönt i poolen!

KRAM PÅ DIG!

SUSY

Fnusan sa...

Vilka härliga kort och andra alster du har här på din blogg!! Jag är en ny följare!!

sara s sa...

Inte illa att få till 3 kort på en dag och fina blev dom också!

Hoppas stavningen blev ok, jag har kommit åt ngn knapp så skrivrutan är miniliten så jag ser inte hur jag skriver...

KatarinaR sa...

Jättefina kort du har gjort!
Det med muffins på var superläckert och fisketilda var ju jättesöt!

Ann sa...

Love your cards, looks like you have been having lots of creative fun. Nice coloring on them all. Hugs

lilla jag sa...

Wow vad mycket fint jag hittade inne hos dig!

Unknown sa...

Vilka underbart vackra kort du gör!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilka vackra och helt ljuvliga valarbetade kort du bjuder på:) Du är grym på att få det till:)

Tusen tack för mycket trevliga rader hos mig det uppskattas mycket och gör mig väldigt glad:)

Önskar dig en underbar måndag och vecka var rädd om dig!

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Stephi sa...

jättefina kort allihop!

Beccas Pysselparadis sa...

Här inne fanns det mycket ögongodis :-) Vad underbara kort och layouter du gör! Glad jag hittade hit :-)