söndag 3 juli 2011

Orustscrappen!

Hej!

Här regnar det för fulla muggar. Det gjorde det även igår, men det märkte jag inget av för jag var på ORUSTSCRAPPEN!!!! Vi hade så himla roligt - tror vi var 64 stycken scraptokiga damer. Mycket skratt och fnitter, roliga tävlingar, massa med kul shopping - ja, en perfekt dag helt enkelt!

Här är några LO´s och kort jag gjorde. Begriper inte var 12 timmar tar vägen, känns som man borde hinna med mycket mer, men förmodligen pratade jag väl bort hälften ;)

Det här är min fina lilla "gubbe" - Niklas...



Ett litet och avlångt Magnoliakort...



Ett somrigt Magnoliakort...



Nu ska vi ge oss ut i regnet och plocka fläder! Här ska kokas saft :)

Kram!

3 kommentarer:

Susy sa...

Oj, Oj, Oj så himla mycket fint!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Marias Collage sa...

Visst hade vi en toppendag!! Ja timmarna går ju med ljusets hastighet, snart är det väl dags igen ;) Vilka underbara kort du gjort, och härlig lo! Jag var mindre produktiv om man säger så, 1,75 LO blev det bara... Men en väldans massa shopping!
Kul att ses, kram :)

Christel sa...

Jäklar det glömde jag ju! Det hade ju varit sååå kul! Ska skriva upp det någonstans.
Fina saker du gjort!