måndag 25 juli 2011

Marint kort

Hej!

Idag har det regnat och vi har suttit inne och ugglat hela dagen. Hoppas att solen och värmen återvänder snart. Sommaren springer ju förbi alldeles för fort.... snart Augusti - hujeda mig! Men visst är hösten härlig den med, luften, färgerna, mys-pyset, fina varma koftor....

Har totalt kärat ner mig i min nya Ipad - svårt att lägga den ifrån mig...

Här är i alla fall ett somrigt kort med en dinglande Edwin :)
Har målat med distresser som vanligt. Blommorna har jag "rullat ihop" själv och sprayat med glimmermist.




Tack för idag :)

2 kommentarer:

KatarinaR sa...

Hittade din blogg och nu har jag kikat runt lite på allt fint du gör. Här kikar jag gärna in igen!

Ann sa...

What a cute card, I have him sitting on my desk to ink up. Nice layout, and pretty navy flower. Hugs