söndag 6 mars 2011

Japp, allt på en gång.....

Här kommer ett väldigt långt inlägg med en massa blandad kompott. Tänkte att det är lika bra att köra på ordentligt när jag äntligen har tid!

Jag börjar med att visa en telåda. Jag såg den på en blogg och jag tycker den är så söt. Var såklart tvungen att testa.



Dessa muffins ser man överallt och de är superläckra tycker jag. Tror att den första gången jag såg den var det på Fabolously Artsys blogg. Den är superrolig att göra och det kommer säkerligen bli många fler!



.... och så tagen som gömmer sig inuti...



Jag har testat flera olika sätt att förvara alla mina band. Denna lösningen tycker jag blev bäst. Dessutom så ser det så himla kreativt ut även om det är total kaos inuti lådan ;)





När jag och syrran var på scrapkryssningen i februari skulle man göra en namnskylt. Här är min;



Dessa två LO´s gjorde vi på scrapkryssningen.




Här har jag scrappat barnens skol/dagisfoton. Emmas håller jag på med nu. Tycker det är svårt att scrappa dessa, vet inte varför, tror det kan vara det stora formatet på fotot....




Emma-Pemma har så mycket energi, jag älskar dessa bilder och hennes underbara leende <3

Två LO´s med Elias...




När Elias var nyfödd och upp till ett halvår gjorde han "modelluppdrag" för Lifestone. Ett företag som gör jättefina avtryck och fantastiska smycken. Dessa små fotavtryck är grunden i ett jättefint halsband med Elias fotavtryck. Tycker avtrycken var fina att scrappa med.



Dessa kort är tagna på Elias när han var fem månader. Han blev magsjuk och är så blek på korten, ändå skrattar han och är så positiv. Han är alltid glad den lille skrutten, oavsett om han är sjuk eller inte. I samma veva fick stackarn läggas in på sjukhus för att kunna få behålla maten....



Sist men inte minst. En av mina första LO´s jag gjorde för fyra år sedan. Emma fyller 3 år. Jag har inte använt mycket dekorationer (använder betydligt mycket mer nu för tiden) men jag tycker ändå om denna så mycket.



Ja, hoppas ni orkat ta er igenom detta långa inlägg utan att somna. Har så mycket mer att visa och hoppas att jag blir bättre på att uppdatera :)

Kram!

3 kommentarer:

Fnusan sa...

Åh så mycket fint du har gjort, verkligen kreativ!

Lillnettan sa...

Wow, du är verkligen duktig!

Mikaela sa...

vilka läckra alster!!!