torsdag 26 september 2013

European Scrap Battle - del 3

Nu är del 3 av the European Scrap Battle förbi och jag gick vidare till nästa battle också! Nu är vi 16 st deltagare kvar och den här gången känner jag mig livrädd! Mina motståndare är vansinnigt duktiga och förmodligen tar nog min resa slut efter kommande omgång... Men, men, skam den som ger sig. Jag ska givetvis göra mitt bästa och håller tummar och tår för att jag går vidare ytterligare en omgång :)
Nu får man lov att visa upp bidragen som vi tävlade med i del 3. Reglerna var att det inte fick finnas med några överhuvudtaget svarta eller vita detaljer - en utmaning kan jag lova!









Håll tummarna för mig nu....

Kram Mia

5 kommentarer:

Susy sa...

Underbart vackert!
Önskar dig en riktigt härlig helg!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Supersnyggt

Cathrine /caca sa...

Håller tummarna för dig! Du är ju fantastiskt duktig, - vilka fina alster, så det vore kul om du går vidare.

lenislenis sa...

Åh så snyggt!
Tummarna hålls riktigt hårt, de vitnar :)

Anonym sa...

Fantastiska alster, Mia - jag är inte ett dugg förvånad över att du gick vidare!!! <3 KRAM!