lördag 29 december 2012

Bildinspiration

Här är dagens sista projekt för Svensk Scrapbookings Nyårsscrapp. Jag hoppas verkligen jag hinner få till några fler bidrag :)

Den här utmaningen var en Bildinspiration - LO/Kort-Alter/Mixed Media.
Bilden man skulle inspireras av är denna;

Och så här tolkade jag den;




I botten har jag brunt silkespapper som jag satte fast med Mod Podge. Sedan har jag målat över med svart akrylfärg. Efter det har jag stansat ut stjärnor i olika former och storlekar. Kladdat med gesso och stenciler, rub ons, glitter, washitejp, mer Mod Podge... kladd, kladd, kladd :)

Kram Mia

6 kommentarer:

Iffa ...... sa...

vilket fräckt sätt du inspirerats av den bilden, skitfräckt blev det och snyggt!!!
Lycka till i utmaningen!
kramiz

Katja/MezzaNotte sa...

Oj, så läcker tolkning du fått till! Verkligen snyggt! Kram Katja

Susy sa...

Så häftigt snyggt!

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

KRAM SUSY

Stephi sa...

ojoj va coolt och läckert. Ha ett fint 2013.

Lotta sa...

Så snyggt! kram Lotta

Meléne sa...

Hej!
Nu hittade jag ju in till dig också! :) Så mycket fint det var här inne!!!