måndag 15 oktober 2012

Hoo - hooo ;)

Hej alla fina!

Japp, jag är allt kvar här... Vääääldigt lugnt här just nu, MEN det är det inte vid pysselbordet vill jag lova!
Jag håller på med saker som jag snart ska visa...

Igår var jag på pysselträff med goa`girlsen i Orustscrapparna. Vi har så mysigt ihop och pratar, fikar, äter en massa godis... och ja, pysslar också ;)

Nu har jag något jättespännande att berätta; idag är det PREMIÄR för en ny blogg! Jag är med och inspirerar, något som jag är VÄLDIGT ärad att få göra! Bloggen inriktar sig på altrade saker och minialbum! Så himlans kul! Kika in här. Den här veckan kommer vi i designteamet att presentera oss, men från och med nästa vecka så kommer vi fylla bloggen med en massa kul!

Stor kram till er alla som förgyller mina dagar med underbara kommentarer - jag blir så GLAD! Puss!

Mia

1 kommentar:

Susy sa...

Så kul, ska bli spännande att även följa dig dig!

KRAMIS SUSY