tisdag 21 augusti 2012

Ännu en tavla

Hej!

Nu har jag varit igång igen och testat det här med att göra tavlor. Denna blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig, men det är nog bara att öva, öva och åter öva för att få till tavlorna...
Det är himla kul i alla fall vilket är huvudsaken ;) Den här tavlan gjorde jag samtidigt som jag lagade mat åt tre hungriga och trötta barn som hade varit i skolan/dagis för första gången på länge, men, det gick det med ;)




Ha nu en fin dag - solen är här!

Kram Mia

5 kommentarer:

Nelle sa...

Jag tycker tavlan blev jättefin! Doodlingen är skickligt gjord och strukturen tillsammans med ditt val av blommor blev underbar.

Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Nelle

Susy sa...

Åh, Mia, tycker din tavla är otroligt vacker!

KRAM SUSY

Iffa ...... sa...

hej!

Jag tycker denna var helt underbart vacker!!
Blommorna gillade jag, superfina!

Oj, inte dåligt.....laga mat, ha trötta ungar runt sig samtidigt + pyssla.....där går min gräns känner jag,hihi. Bra gjort tjejen!!
kram Iffa

Marita Johansson sa...

Helt ljuvligt fin

Kraaaaaam

Majsan sa...

ÅHH jisses såå vacker tavla, superduperfint :)

KRAM MAJSAN