fredag 2 mars 2012

Jag blir SÅ glad!

Tänk så snälla läsare som besöker mig! Jag blir så  glad för varenda kommentar, de betyder verkligen jättemycket för mig!

Jag har fått två awards av två supergulliga tjejer.

Den första har jag fått av Labbo


Den andra har jag fått av Maldis


Gå in och hos dessa två mycket duktiga scrappare och se vilka fantastiska saker de gör - man blir så glad :)


Tack för de fina ord som ni skrivit om mig hos er!

Jag vill dela med mig till alla duktiga scrappare som besöker mig så plocka gärna med dig en award om du vill!

Den här helgen blir nog inte så mycket scrappat.... Jag jobbar lördag och på söndag ska jag och mina shoppingsugna döttrar åka till Gekås / Ullared! Vi ska faktiskt åka på en "pensionärsresa" med buss.... hehehe.... det ingår kaffe och smörgås på bussen - låter jättetrevligt tycker jag :)
Förhoppningsvis finns det ju scrapsaker där, så jag får väl shoppa istället för att scrappa ;)

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer: