lördag 13 augusti 2011

I en liten LO period

Hej!

Idag har vi haft kusin Ebba på besök hela dagen. Det har varit fullt ös hela dagen, men hur mycket tid som helst till att scrappa när de har lekt med varandra - gött!
Just nu har jag kommit in i en LO period.... Jag har färglagt en massa motiv så jag ska försöka knåpa ihop några kort imorgon... Imorgon ska hela familjen gå på bio och se Bilar 2 i 3D, spännande... har aldrig sett en film i 3D. Ännu mer spännande är att se om Elias 2,5, kan sitta still i stolen i en och en halv timme... Får väl köpa en STOR godispåse, hihi...

Här är en layout på min fina vovve Otis. Han är 50% labrador och 50% golden. Visst är han fin?!



Här är min Elias när han var 5 månader.



Och så en layout på min underbara dotter Emma;



Kram Mia!

6 kommentarer:

Susy sa...

Vilka underbara LO!
Underbart fina allihopa!

Jag vill också se Bilar2 i 3D!!!

KRAM SUSY

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig trevliga Mia:)

Du är jo bära en mästare på att göra LO´s dom är super snygga alla i hop:)
Riktig ögongodis:)

Vi hade en super mysig födelsedagsfirande och har även fått med oss mycket annat kul och trevligt också:) Är så nöjd, glad och tacksam:)

Nu ska jag titta runt här på allt det underbara du har lagt ut under tiden som jag har varit borta och njuta av allt:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Susy sa...

Mia, du har något att hämta i min blogg!!!!

KRAM SUSY

Tesa/Therese sa...

Underbara LO:s :)
Ha det gott!

Kram Tesa

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Mia:)

Tusen tack för mycket trevligt besök och mycket trevliga rader hos mig så himla snällt av dig:) Blir så glad ska du veta:)
Önskar dig en underbar, lugn och skön helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Ann sa...

Some how I missed these layouts when I posted them. They're beautiful. Love all the embellies. Hugs